Khader: Jeg føler mig holdt for nar

Naser Khader er ikke bare skuffet. Han føler sig holdt for nar af de politikere, som han gerne vil samarbejde med efter næste valg.

Da regeringen mandag præsenterede aftalen om skattelettelser for knap 10 milliarder kroner, skete det alene med Dansk Folkeparti. Naser Khader blev indkaldt som sidste mand til et møde, som han ikke en gang vil karakterisere som forhandlinger.

– Jeg er meget skuffet. Jeg synes ikke, at der er noget at smile af. Jeg er også skuffet over forløbet. Vi blev indkaldt til forhandlinger for 10 dage siden, men har ikke hørt noget før nu, siger Naser Khader.

– Jeg føler mig holdt for nar, tilføjer Ny Alliances leder.

Hvad siger det om regeringens intentioner om bredt politisk samarbejde?

– Jeg mener ikke, at det er bredt. Det er blokpolitik, når det er værst, siger han.

Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Ritzau. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

