Thomas Sørensen skal overbevise Olsen

Thomas Sørensen er tilbage i fodboldlandsholdstruppen efter en skade. Men han har slet ikke spillet i denne sæson, og derfor er det heller ikke sikkert, han skal spille på lørdag i den vigtige EM-kvalifikationskamp mod Sverige.

– Det vigtigste for mig er, at jeg er over min skade i baglåret. Nu skal jeg til træningen vise Morten, at jeg er klar. Jeg har ikke været i kamp i tre måneder, men jeg kan læne mig op af min rutine, sagde Thomas Sørensen, da landsholdstruppen mandag i Vedbæk startede forberedelserne til kampen mod Sverige.

FCK-målmand Jesper Christiansen fik chancen i sidste måneds venskabskamp mod Irland, men han imponerede ikke i 0-4-nederlaget.

Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Ritzau. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

