Tullberg: Tempoet er helt vildt

Den tidligere AGF-angriber Mike Tullberg fik søndag debut for italienske Reggina, efter sin lynskifte fra den århusianske SAS Ligaklub. Og det var noget af en omvæltning for den 21-årige spiller, der startede inde i 2-2 kampen mod Torino.

– Et sandt drama! Og tempoet? Helt vildt. Men det må jeg vænne mig til. Spillemæssigt gik det fint. Jeg lå på toppen i et 4-3-3-system, og havde en stor chance ved stillingen 2-1 til Torino, men ellers føler jeg, at jeg var rigtig godt med i kampen og kunne stå distancen, siger Mike Tullberg til Ekstra Bladet og fortsætter:

– Italienske forsvar giver ikke mange chancer væk, så man skal hele tiden være utrolig fokuseret og vænne sig til, at bolden og modstanderen kommer hurtigere end i SAS Ligaen, siger Mike Tullberg til avisen.

Også den tidligere FC Nordsjælland-spiller Kris Stadsgaard var udtaget til kampen, men sad på bænken i opgøret.

Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Ritzau. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

