Se tidligere striber med Buuarsikkut

Se de tidligere striber med Robert Holmenes populære figur ved at klikke på linkene i højre side.
Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Kultur. Bookmark the permalink.

2 Responses to Se tidligere striber med Buuarsikkut

  1. piahno says:

    Brudepar:
    Der står to drenge ved kirken da et brudepar kommer ud.
    Den ene dreng spørger den anden dreng: Vil du høre hvordan man gør gommen nervøs og bruden gal?.
    – Ja da.
    – Løb hen til brudeparet og råb: hej hej far!!

    Bryllupskage:
    Forskere har opdaget mad, der sænker en kvindes sexlyst med 90%
    Det kaldes bryllupskage.

    Drømmekvinde :
    – Den pige, jeg skal giftes med, skal være smuk, have en perfekt krop og millioner i banken.
    – Hvis sådan en pige gifter sig med dig, må hun jo være komplet idiot.
    – Ja, men det må jeg så leve med…

    Kone eller bil :
    – Hvorfor aflyste du dit bryllup og købte en bil i stedet for?
    – Fordi jeg ikke havde råd til både kone og bil og bilen havde jo 3 års garanti.

  2. pedestrian says:

    Borgmesterens søn:

    Borgmesterens søn: “Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg spørge dig
    om noget?”

    “Selvfølgelig, min dreng, spørg løs!”

    “Hvad er politik, far?”

    “Tja.. i politik findes der:”

    1) Befolkningen
    2) Regeringen
    3) Den økonomiske magt
    4) Arbejderklassen
    5) Landets fremtid

    “Det forstår jeg ikke, far. Vil du forklare det for mig?”.

    “Godt, jeg vil bruge vort hjem som eksempel. Jeg tjener pengene til den fælles husholdning, altså er jeg den økonomiske magt.

    Din mor administrerer og bruger pengene: Hun er altså regeringen.
    Vi tager os af dine behov: Du er altså befolkningen.
    Din lillebror er landets fremtid, og hans barnepige er arbejderklassen.

    Forstår du det, min søn?” “Mere eller mindre.”

    Om natten vågnede den lille dreng ved at lillebroderen græder. Han stod op for
    at se, hvad der var galt og opdager, at broderen har skidt i bleen. Han går ind
    i forældrenes soveværelse, hvor moderen sover tungt. Så går han hen til
    barnepigens værelse, men gennem nøglehullet ser han faderen ovenpå barnepigen.
    Eftersom de ikke reagerede på, at han banker på døren, går han tilbage til
    værelset og sover videre.

    Næste morgen siger drengen til faderen: “Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er.” – “Glimrende, min søn! Prøv at forklar mig det med dine egne ord”.

    “Jeg tror, at det er sådan her: Mens den økonomiske magt fucker arbejderklassen,
    snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændig, og landets
    fremtid står i lort til halsen!”

Leave a Reply

