Popstjerne med politiske meninger

Politiske holdninger, der holdes private for ikke at støde fans væk, og en presse der snager i ens privatliv. Det er en af ulemperne ved at være popstjerne, fortæller Julie Berthelsen.

Den grønlandske sangstjerne, Julie Berthelsen, fortæller i den nye udgave af
Sermitsiaq, om fordele og ulemper ved at være berømt. Den 28-årige
popstjerne fortæller om det, at have stærke politiske meninger.

–Jeg er kommet i en alder, hvor politik bliver mere og mere interessant. Men
udadtil holder jeg mig neutralt. For jeg kan risikere, at skuffe nogle fans,
eller blive ilde set, hvis jeg har nogle stærke meninger, og det er ikke
passende med det erhverv jeg har, siger Julie Berthelsen.

Julie Berthelsen fortæller også om, hvordan det er at være konstant i pressens
søgelys. Blandt andet om dengang hun efter en sjov bytur, blev kåret som
Ugens brandert af Se og Hør.

Læs mere i Sermitsiaq.

Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Indland. Bookmark the permalink.

2 Responses to Popstjerne med politiske meninger

  1. pedersen says:

    du har gjort det godt Julie og det skal nok også gå i fremtiden

    – Bono og mange andre store musiktalenter verden over bruger netop deres “stilling i søgelyset” til at komme ud med deres meninger.

  2. kp25 says:

    Tværtimod tror jeg ikke, at du vil miste din fans, Julie.

    Vi har vel allesammen ret til at komme med vores meninger, hvis vi skal stå stærkt og kæmpe for vores land.

    Det kunne ellers være interessant at høre din mening.

Leave a Reply

