Lidt for ivrige mandlige fans

Julies omgangskreds blev kimet ned af ivrige mandlige beundrede, der synes de er den perfekte mand for hende – hun har dog et krav til den perfekte: de kommende børn skal vokse op i Grønland

Det kan være en personlig belastning at være smuk og eftertragtet. Den
grønlandske sangerinde, Julie Berthelsens omgangskreds blev kimet ned af
mandlige beundrere, der ville i kontakt med den smukke sangerinde.

–Jeg har haft et par situationer, hvor der er nogle fans der er blevet lidt
for pågående. Hvor der er blevet ringet til mine bedste veninder og hele min
omgangsskreds, fordi de ville komme i kontakt med mig, eller fordi de vil
give mig noget specielt, siger Julie Berthelsen.

De mandlige fans har ikke kontaktet Julie direkte, men alligevel har det været
ubehageligt.

–Det kan være en lille smule uhyggeligt, når der er mænd der påstår, at vi er
perfekte sammen, selvom de kun kender mig fra tv og pressen. Der kan man
godt blive bange, siger Julie Berthelsen og gyser.

Julie Berthelsen blev single i juni, da forholdet til håndboldspilleren og
kæresten gennem fire år Hans Peter Motzfeldt gik i stykker. Til den heldige
mand, der napper Julie, er der et speciel krav, som skal opfyldes.

¬–Hvis jeg engang skulle få børn, så vil jeg gerne have at de skal vokse op i
Grønland, en vist antal år. Det er vigtigt for mig, at mine børn vokser op,
der hvor jeg også gjorde. Så de kan få sproget og kulturen med, siger den
eftertragtede sangstjerne Julie Berthelsen.

Læs artiklen på Sermitsiaq.gl

This entry was posted in Indland. Bookmark the permalink.

2 Responses to Lidt for ivrige mandlige fans

  1. ameraq says:

    Torrassuaq Julie, kinguaarilerumaakkarnut taamatut aaliangiussisimanerit. Neriuutigaaralu amerlalaartunnguanik kinguaassiumaartutit.

    Taamatut isummernerit inuttut nukittuutut isummernertut “takuara”. Torraaqaarlu.

    Ingerlalluarnissamik kissaappakkit (manna takussasoralugu😉.

  2. pisuttoq says:

    Ila ajussusia taammannak Julie-ip tusaamasanngornera kinguneqarmat immaqami aqqutissat ilagiinnarpaat.
    Julie pilluarit ! angusarisartakkannik, tassami nunarput sinnerlugu kiinnertarputit.
    Taammannak tusamasanngorninni Kalaallit Nunaat inuilu annertunerusumik tusaamaneqartinnerulertarunarpatit, uagullu kalaallit kikkuunnitsinnik “oqaluttuartuusinnaallutit”.
    Tusarneqarnerusarunarpugummi ajortunik tunngasutilinnik, kisianni illit allaanerusumik tusaamaneqartilertarpatsigut.
    Taammannak angusaqarnikut ikittuinnaagunarput , arlaatigut oqaasinnguamilluunniit tapersersornerisariaqaraluarpavut .
    Qujanartoq aamma meerassatit nunatsinni perortinniarakkit, torrak ! Tassami Kalaalerpassuit Danmarkimut tullalaaginaraluarlutik uteqqikkumajunnaartartut amerlaqaat.

    Qujanaq Julie

Leave a Reply

